loading...
انواع آیفون تصویری
بهزاد بازدید : 47 1400/01/31 نظرات (0)

معرفی برترین برند های آیفون تصویری

آیفون تصویری کوماکس COMMAX


آیفون تصویری کوماکس یکی از مهمترین محصولات تولید شده توسط شرکت کوماکس است.
کوماکس با استفاده از برترین و حرفه ای ترین تکنولوژی ها و با اجرای طرح هایی فوق العاده برای آیفون های تصویری خود، موفق به کسب معتبر ترین گواهی نامه ها و استاندارد های جهانی شده است. این شرکت به شرایطی دست یافته که با ارسال محصولات خود به بیش از 120 کشور جهان، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین برند های آیفون تصویری در جهان مطرح نموده است. آیفون تصویری کوماکس دارای وضوح و شفافیتی فوق العاده و چشمگیر در تصویر ارائه شده و کیفیتی عالی در صدا دارد که این کیفیت بالا می تواند وجه تمایز آیفون تصویری کوماکس با دیگر آیفون های تصویری باشد.
یکی از بزرگترین معضلات برای تمامی برند های معتبر در سرتاسر دنیا، ساخت و تولید محصول، توسط شرکت های غیر معتبر است که محصولی با نام مشابه و البته کیفیتی کاملا متفاوت با برند اصلی ارائه می کنند. مشکل دیگری که این موضوع علاوه بر عدم رضایت مشتریان از کالا، ایجاد می کند، خدمات پس از فروش آن است که قطعا شرکت های نامعتبر، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نمی کنند. آیفون تصویری کوماکس در ایران با ضمانت نامه شرکت «ایران کوماکس» ارائه می گردد و می توان آیفون های تصویری ضمانت شده توسط این شرکت را با اطمینان استفاده نمود.


جهت آشنایی و معرفی انواع آیفون تصویری و آگهی تبلیغاتی آنها برای نصب به سایت دیوار مراجعه نمایید.


آیفون تصویری سوزوکی SUZUKI

 

شرکت سوزوکی  یک برند ژاپنی می باشد که مقر اصلی آن در سنگاپور است. این شرکت یعنی شرکت سوزوکی قصد دارد تا به یک نام تجاری جهانی تبدیل شود.
آیفون تصویری سوزوکی در اندازه های مختلف از جمله 4.3 اینچ و 7 اینچ با طرح های مختلف تولید و وارد بازار شده است.
همچنین بعضی از مدل های آیفون های تصویری سوزوکی دارای صفحه لمسی (Touch) می باشد که این ویژگی یعنی لمسی بودن صفحه آیفون تصویری به تازگی تبدیل به یکی از ویژگی های جذاب و موثر شده است.
 
برخی از آیفون های تصویری سوزوکی دارای حافظه می باشد که بر اساس نوع آنها میتواند تصاویر را ذخیره یا فیلمبرداری نماید. که این ویژگی نیز امروزه در بیشتر آیفون های تصویری دیده می شود.
در بیشتر آیفون های تصویری از صفحه نمایش LCD-TFT استفاده میشود ولی شرکت آیفون تصویری سوزوکی برای صفحه های نمایش خود از LED-TFT اسفاده کرده است.


آیفون تصویری تکنما TAKNAMA

شرکت آیفون تکنما که با نام ارتباط سازان پیشرو تک نما در سال 1380 شروع به کار نمود. شروع کار شرکت تکنما در ایران کار ساده ای نبود ، چون در ایران شرکتهای قدرتمندی کار خود را در طراحی و تولید آیفونهای تصویری شروع کرده بودند و سالهای سال تجربه در این حیطه کسب کرده بودند.
اما شرکت تکنما سیاست خوبی را پیش گرفت و یکسری امکانات متفاوت را در آیفون تصویری تکنما به صورت پیش فرض ارائه داد. یکی از این قابلیت های آیفون تصویری تکنما ، ارتباط بین واحدها و ارتباط با نگهبانی بود که شرکت تکنما به صورت پیش فرض در گوشی هایش قرار داد. شعاری که تک نما داشت این بود که با کمترین تعداد سیم بیشترین کارایی را به ساختمان داد. این دیدگاه باعث شد که تکنما بتواند با هفت رشته سیم ، سیستم آیفون تصویری را در پروژه های بزرگ پیاده سازی کند.
این سیستم بسیار مورد استقبال مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ قرار گرفت ، که هم هزینه پایین تری در کابل کشی مصرف می کردند و هم ارتباط بین واحد ها و نگهبانی خوبی داشتند.
از آنجایی که معمولا آیفونهای تصویری که در بازار دارای قابلیت ارتباط داخلی بودند در تعداد واحد های بالا با مشکل ضعیف شدن صدا و یا پایین آمدن کیفیت تصویر در طبقات بالاتر رو به رو میشدند، با ورود تکنما با این ویژگی خاص که در تعداد واحد های بالا محصولات این شرکت با کمترین مشکل ممکنه نسبت به دیگر رقبا عمل میکنند و با رفع نقیصه های آیفون های قبلی عملا تکنما توانست راهکاری جدید و به روز برای ارتباط داخلی  ارائه کند و همین عامل باعث معروفیت و ثبات محصولات آیفون تصویری تکنما در بازار شده است.
 
با گذشت سالها و تجربه بیشتر تکنما ، این شرکت در یک تحول سری قدیم گوشی های تصویریش را که نواقصی هم نیز داشت از رده خارج کرد و سری جدید محصولاتش را روانه بازار کرد. در ارائه آیفونهای تصویری جدید ، از چند محصول جدید نیز رونمایی شد که هدفش بازار ارزان قیمت دربازکن تصویری بود که در اندازه 4.3 اینچ و 7 اینچ به بازار ارائه شد ، که تنها ارتباط با نگهبانی را به صورت پیش فرض در خود داشت .همراه این دو محصول ، تکنما دو آیفون تصویری کامل در رده قیمتی بالا و با کاربرد زیاد برای بازار مصرف بالارده در نظر گرفت. این دو محصول آیفون تصویری تکنما که از لحاظ ظاهری مشابه هم بودند در اندازه 4.3 اینچ و هفت اینچ با قابلیت ارتباط داخلی واحد به واحد ، ارتباط با نگهبانی ، قابلیت نصب حافظه ، قابلیت دایورت تماس در رنگهای متنوع عرضه شد ، هر چند بعدها از تنوع رنگی آن کاسته شد.



آیفون تصویری سیماران SIMARAN
 

شرکت سیماران یکی از باسابقه ترین شرکتها در امر تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که از دهه پنجاه کار خود را آغاز نموده و تا کنون با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
شرکت آیفون سیماران یکی از نوآورترین شرکتها در زمینه ساخت و تولید آیفون تصویری در ایران می باشد. اکنون این شرکت با تنوعی که به محصولاتش داده است در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. آیفون تصویری سیماران به عنوان بازوی پرقدرت سیماران در بازار سیستمهای نظارتی و حفاظتی عمل کرده و مهندسین این شرکت را به خلاقیت هر چه  بیشتر در محصولات دربازکن تصویری وا داشته است.

سیماران دو مدل آیفون تصویری با نوع سیم کشی متفاوت عرضه نموده است. یکی از این دو که استفاده بالایی نیز دارد نوع ساده آیفون سیماران است که برای انجام کار نیاز به سوئیچر دارد . اما در سیستمهای کدینگ دربازکن تصویری سیماران بجای استفاده از سوئیچر نیاز به دیکودر است که برای هر چهار واحد باید از یک قطعه دیکودر استفاده نمود.

جهت ثبت هر گونه آگهی رایگان در خصوص آیفون تصویری به آگهی در سایت مجاز مراجعه نمایید.

شاید سیماران را بتوان با قدرت نمونه موفق یک بیزینس در ساخت آیفون تصویری دانست. این شرکت که  ابتدا در ساخت دربازکن تصویری از کمپانی کوماکس الگوبرداری می کرد، اکنون به مهندسین طراح خود میدان بیشتری داده و محصولات آیفون تصویری منحصر به خود را تولید مینماید. تنوع آیفون سیماران نزدیک به 10 محصول رسیده که هم اینها در مدل بدون حافظه و با حافظه نیز موجود می باشند.

شرکت سیماران کلیه محصولات دربازکن تصویریش را با سی ماه گارانتی روانه بازار نموده است. این گارانتی که در پشت محصولات درج شده، کلیه مشکلات و عیبهای بوجود آمده در طول مدت گارانتی را پوشش میدهد.
بهتر است خرید از نمایندگی های مجاز این شرکت انجام پذیرد تا اکیپ نصب اصلی شرکت سیماران کار نصب آیفون تصویری را انجام داده و در زمان گارانتی مشکلی پیش نیاید.



آیفون تصویری تابا TABA
 

شرکت آیفون تابا از ابتدای کار خود شروع به تولید آیفونهای تصویری سیاه و سفید نمود . طرح اولیه این آیفونها دقیقا مشابه آبفون تصویری کوماکس بود که می توانست الگو خوبی برا ابتدای کار آیفونهای تابا باشد.

 با گذشت زمان و ورود دوربین و صفحه نمایش های رنگی ، تابا نیز شروع به تغییرات در آیفون های تصویریش نمود و با ارائه مدلهای 3.5 اینچ 4 لینچ و هفت اینچ رنگی ، سبد بزرگی از محصولات را در اختیار مشتریانش قرار داد.

در پایان سال 1392 شرکت تابا شروع به تغییراتی در محصولات خود نمود و با حافظه دار کردن عمده محصولاتش تفاوتی محسوسی بین محصولات خود با سایر برندها ایجاد کرد ، البته این با حافظه کردن با حداقل تغییر در قیمت ایجاد شده به نحوی که با ایجاد حافظه داخلی در دستگاههایش تغییر قیمتی کمتر از بیست هزار تومان داشته و از این رو تمایل مشتری به خرید این آیفون تصویری با حافظه با کارایی بیشتر را افزایش داده است.

این تغییرات آنقدر بازار را تحت تاثیر قرار داد که سایر برند ها مثل الکتروپیک و سیماران نیز پس از تابا مدلهای آیفون تصویری خود را با قابلیت حافظه داخلی و با قیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه نموده اند.

تابا پس از آن دو مدل جدید در سایز های 3.5 و 4.3 اینچ به بازار عرضه نمود و یک مدل 7 اینچ و پنل کدینگ دیگری را به زودی عرضه می نماید.

تابا برندی با سابقه است و به خوبی بازار ایران را می شناسد از این رو نیازهای بازار را خوب می سنجد و به موقع محصولات مورد تقاضا را به بازار ایران عرضه می کند .


آیفون تصویری ویدکس VIDEX 

دربازکنهای تصویری ویدکس ساخت ایتالیا جزو خوشنام ترین و با کیفیت ترین اجناس اروپایی است که محصولات خود را به بیش از 50 کشور دنیا صادر می نماید.
تولیدات شرکت ویدکس در زمینه های :
درب بازکن صوتی / تصویری و اینترکام دیجیتال
خانه هوشمند
اینترکام و درب بازکن تصویری تحت شبکه
کنترل تردد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 6,616